Vad är det som händer?



I morse vaknade jag kl.05.56 (första kisspausen för natten! wiee!), sen kunde jag inte somna om. Värdelöst. Nu när man äntligen FÅR sova hur länge man vill, då ska man vara uppe med tuppen! :)

Låg o kollade på VMTV fram till 8.30 sen klarade inte min rygg av sängen längre.

Ringde gubben förut. Upptagen som alltid. "Ring imorgon", "Ring om en halvtimma" osv osv.
Han verkar vara väldigt stressad o förvirrad. Undra om jag får skriva kontrakt någon gång?!

Dagen är fullspäckad. Elsa kom precis. Sen blir det fika med L lite senare. Va jättelänge sen vi såg, så det ska bli extra kul! Vi har mkt att prata om. Vi ska ju snart bli grannar! :D

Återkommer senare...



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0