Äntligen!


Såååååå himla skönt!! Äntligen ser jag lite ljust på framtiden!

M kom med massa ved i morse- gratis! Hur snäll är inte han på en skala?! Två timmar senare hade jag hunnit ringa + åkt och kollat på en lägenhet, samt paxat den. Den är min.
Imorgon skriver jag kontrakt och om 2 veckor flyttar jag (om jag inte ligger på bb). Känns helt sjukt skönt.
Den är jättefin. Kommer passa oss perfekt! Dom som bor där nu har bott där i 3,5 år. Det tyder på att man trivs!
Så nu behöver jag kanske inte ha så mycket av veden... :)

Nehe, dags att dona med annat...

Puss o kram på er!


Kommentarer
Postat av: Z

Jag är så glad för din skull :) Då behöver jag inte åka så långt när jag ska laga mat åt dig ;)

2009-05-19 @ 22:37:14
Postat av: Z

Då behöver jag inte åka så långt när jag ska laga mat åt dig ;)

2009-05-19 @ 22:38:47
Postat av: Pillan

O jag behöver inte cykla så långt för att lämna Pluttan! =P

Och bara springa över när jag vill ha en bebis"snoz". ;)

2009-05-19 @ 23:11:19
Postat av: Milla

Oj, det händer grejjer. Underbart att höra! Skönt för dig! Puss!

2009-05-20 @ 05:50:09
Postat av: Zuzzi

Åh du har inte så långt om du inte blir gödd av Z, för då finns det säkert några rester här hos mig,,,''Kram

2009-05-20 @ 21:31:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0