en god natts sömn


Igår var en jobbig dag. Massa tjafs o gnäll, som vanligt. Nu har jag iaf bara två sopsäckar med kläder och skor kvar i huset. Hämtar dom efter kalaset ikväll tänkte jag. Så får jag det gjort. 
Dock så är ju förrådet fyllt av grejer också, men det orkar jag verkligen inte ta tag i nu... Trodde ryggen skulle gå av efter allt släpande igår. Dumt att be om hjälp- mja. 
Grannen tittade storögt på mig när jag fyllde mitt förråd med Ikea-påsar o kartonger. Efter en stund var han tvungen att komma fram o fråga om det där verkligen var bra. Vad svarar man? Jag är ju fortfarande inte handikappad. En liten tanke var ju att det KANSKE sätter igång FL, men icke... Fröken har missuppfattat alltihop. Hon försöker ta sig ut från fel håll - UPPÅT! Mina stackars revben är väldigt utsatta.

Natten var den bästa på länge. Sov sååå gott. Kanske för att vi somnade sams för en gångs skull.
Det betyder så mycket, trots allt. Tog en alvedon innan för ryggen håller på att ta kol på mig. Skulle kanske använda TENSen som jag betalat massa pengar för, men då måste jag köpa sånna där engångs-lappar (?) som ska sitta på o det känns onödigt nu. Jag ska ju föda snart, hoppas jag.

Sitter o väntar på att få skutta in i duschen. Evigt väntande. Längtar bort, fast ändå inte.

I efm blir det kalas för hela slanten. Gottigott!

Dom gjorde reklam för Bonde söker fru. Det börjar 21 maj. Jag ska nog söka om det finns nån söt bonde.
Jag vill bli bondfru. Ha lite kossor, får o höns. Myyys! Ska nog satsa på det trots allt..

Hejsvejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0