fääärdig


Förvärkarna börjar göra ont. Snälla, snälla låt det vara på g! Skulle vara sååå roligt om lillebror hann träffa fröken innan hemfärd!

Allt är förberett nu. Finfint hemma, spälis bäddad, matlådor fixade, hundvakt redo, bb-väskan packad.
Det är bara babyskyddet som väntar på att få sättas fast. Tror jag behöver manlig hjälp till det. Även om jag säkert skulle klara det själv, känner jag att det nog är tryggast om någon annan teknisk människa sätter dit det :)
Jag litar inte ens på mig själv längre ;)

Bebisar ploppar ut i faslig fart nu. Och båda namnen som låg högst på min lista är tagna. Typiskt.
Men jag har ju några till som tur är :)

Fick ett väldans trevligt sms förut. Blev så glad så det kom en tår. 
Har verkligen saknat dig! <3 Massa kramar till dig!

Hade tänkt sova middag, men nu insåg jag att klockan var alldeles för mycket. Tänker inte vända upp o ner på dygnet så jag ska försöka pina mig en stund till. Hur det nu ska gå till!


Kommentarer
Postat av: M

I'm here for you sweetie! Puss!

2009-05-11 @ 09:29:56
Postat av: Lisa

Duktiga du! kommer gärna ngn dag och tar en titt! kanske när blivande skrik och bajsmaskinen har ploppat ut!?!

2009-05-11 @ 14:59:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0