Herrbesök


Det här var lätt den mest pinsamma o hemska kväll den här månaden. Fy fan vad jag har gjort bort mig. Det knackade på dörren och jag kunde inte annat än att släppa in honom. Men gubben vägrade gå härifrån. Stod o pratade i över en timma. Nu ser mina fötter ut som två badbollar. Högläge!

Alla i hela Forssjö vet om att _han_ har stora drogproblem. Allt vet om vad han pysslar med. Alla ser allt, även om han inte tror det. Det är pinsamt att han inte fattar att alla ser, hör och vet. Grannarna är arga osv osv.
Snacka om att hjärncellerna är helt försvunna. Sönderknarkad. Och han ser ut som ett spöke.
Hur kunde det gå så illa?

Jag tänker _INTE_ ringa honom när det sätter igång. Det är ett som är säkert. Det stödet som jag behöver under FL, kan han inte bidra med öht. Tack gode gud för att jag kom på det nu, och inte senare när allt kunde vart förstört.
Min förlossning ska bli en fin upplevelse- jag ska INTE ha nån som står påverkad bredvid mig. NEJ FY FAN!

Han äcklar mig verkligen..

Nu ska jag göra annat! Ciao



Kommentarer
Postat av: Milla

Men va fan...idiotiskt att störa dig nu. Jag tror du klarar dig bättre utan hnm, du vet vart vi alla andra finns!!! Puss puss söt

2009-05-23 @ 07:08:03
Postat av: Anonym

Tråkigt värre, fy fan vad tragiskt för er! Har ju sett fram emot att ni skulle få barn.. har ju inte allt för många kompisar som har småttingar =) Men lycka till på FL och hoppas ni flickor får det bra för er själva!

2009-05-23 @ 18:43:39
Postat av: Sussi

Tycker det är dags att ploppa nu... Träffa PYTTE FREJA... idag... var ju tvungen att känna lite på en sån liten tös.. så SMÅ barn har jag faktiskt INTE haft... hon var ju nästan ett kilo mindre...



Vill ha fler bebisar att lukta på.. yummie

Kram

2009-05-25 @ 14:05:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0