magsjuka?


Mycket trevlig kväll igår... tills nån liten kille började kräkas. Då blev alla jättenojiga och oroliga. Alla utom jag - jag som borde bli mest orolig med tanke på att jag kan föda vilken sekund som helst ;)
Undrars hur dom mår idag? Måste nog ringa och kolla!

Idag ska jag försöka få tag på flyttlådor och börja packa lite. Ställa iordning allt skit så det är bara för dom stackarna som måste hjälpa mig att flytta att bära ut det. Dock är det ju så mycket som man använder. Hur gör man egentligen?
Pratade med R nyss. Jag sa ju att han är snäll men jag trodde inte att en hyresvärd skulle säga:  "Men det är ju JÄTTEBRA att du hittat en lägenhet i stan. Ring mig nästa vecka så löser vi det med nycklarna osv."
Jag har bott här i snaaart en månad. Om ca en vecka flyttar vi!

Nu ska jag bråka vidare med psykfallet. ORKA!!!!!!!!

Puss

Kommentarer
Postat av: Milla

Jag beundrar din ork, jag förstår faktiskt inte vart du får den ifrån, i ditt tillstånd ska du bara vara trött, tjock och allmänt uppgiven för att fröken inte behagar titta ut, efter att ändå varit redo ett bra tag. Mitt i allt så tar du tunga diskussioner som skulle kunna knäcka vilken människa som helst, och dessutom så väljer du att flytta...kära jesus moder, du är så jääävla grym Mysan. Jag beundrar dig, verkligen. Min idol! Om jag hade en procent av ditt jävlaranmma så hade jag kommit ganska låångt. Massa pussar på dig och lilltösen!

2009-05-22 @ 12:55:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0