badkar, ja tack!


Sitter här och väntar på att fastighetsskötaren ska komma. Igår kväll fick jag nog av den DUMMA duschslangen. Den har retat gallfeber på mig. Jag skulle egentligen ringt direkt när jag hade flyttat in, men tiden bara rinner iväg och jag har glömt bort. Har kommit på det varje gång jag ställt mig i duschen (vilket oftast är kvällstid) och då är det för sent att ringa. Nu ska han iaf komma idag.
Då ska jag också passa på att fråga om badkar. Dom sura tanterna på kontoret går ju inte att prata med. Det händer INGENTING! Hur svårt kan det vara att sätta in badkar?! Jag tror det bara handlar om lathet faktiskt. Jag betalar en hel förmögenhet för att bo i den här tråkiga lägenheten och inte ens ett badkar kan dom ordna åt mig o Alice. Jag hoppas fastighetsskötaren är trevligare!

Jag är lite kär. La Roux- Bulletproof
Den gillar jag skarpt. Inte alls min typ av musik annars men den där låten sätter sig i mitt huvud.

Håller på att planera en borta-vistelse. Jag behöver komma bort härifrån och ANDAS. Helst i några dagar eller en vecka. Bara jag och Alice. Vi ska bara njuta av livet och varandra. Kommer bli kanoners! ♥

Nu kallar barnet. Vi ska åka och storhandla. Nu för tiden har vi ju veckomatsedel och då måste all mat inhandlas på måndagen. Veckans höjdpunkt, typ... Jippie.

Puss å hej!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ge dig inte!!! Klart du o lilltjejjen ska ha badkar! Utan tvekan!



Bortavistelse.....take me with you..jag vill oxå bort. LÅNGT bort...eller ja..:D

2009-11-02 @ 12:33:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0