dålig på rubriker


Vilken service jag får... Nu för tiden behöver jag inte ens åka och handla själv. Som om jag har mycket att göra på dagarna?! Nej, men det var skönt att slippa. Billigt blev det också. Tack för det!!

Jag håller alla tummar och tår för att det löser sig med alla djuren nu.
Cessie kommer förhoppningsvis flytta till sin plastmamma på heltid. Vi ska prata mer imorgon.
Alfons kommer förhoppningsvis bli lantis. Det är han som oroar mig mest. Han är extremt mammig + att han har svårt för andra han-hundar men vi ska göra ett försök. E är inte så gammal och har aldrig visat några tendenser till att vara argsint så jag ber till gud (som om han finns!) att dom kommer överens. Att försöka skadar ju iaf inte.
Den tredje vet jag inte vad jag ska göra med. Tycker synd om honom. Han vill ut och jaga. Eventuellt åker jag ut med honom till Forssjö och lämnar honom där och hoppas på att P klarar av att ta hand om honom.
Törs man göra så?

Eller är det någon som vet någon som vill ha världens mysigaste lejon?
Renrasig norsk skogskatt i sina bästa år (något år eller två kanske?) som ÄLSKAR att jaga, mysa o busa!
Hojta isf!

Nu blir det sängen. Känner mig död.  
Gått-in-i-väggen-AB.



Kommentarer
Postat av: Malin

Jag vill faktiskt ha en katt, på riktigt. Om jag önskar mig en katt i julklapp, då kan han väl inte neka mig att behålla den om jag får den? :-)

2009-11-12 @ 05:53:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0