sprutor


Alice har vart hos sin morfar en stund idag medans jag storhandlade. Det är så himla bökigt att ha med henne när man ska handla mycket. Får liksom inte plats med henne (i bilstolen) i varuvagnen då. Har ingen lust att ta ur henne ur den heller. Hon och morfar låg på soffan och sov en stund. Jag tror hon hade mysigare där faktiskt :)
Träffade min farbror inne i affären och blev ståendes och prata med honom alldeles för länge. Trevligt värre! Klockan tickade fort och jag hade en tid att passa så det blev stressigt på slutet. Men det gick!

Idag hoppade jag över lunchen och det känner jag av nu. Måste nog ta en kvällsmacka innan jag skuttar till kojs.

Imorgon väntar Bvc och 5månaders-koll inkl. sprutor för Alice. Stackars min lilla tjej. Jag hatar sånt, men det är ett måste. Jag hoppas det går lika bra som förra gången!

Dagen fråga: Ska ni vaccinera er?

Berätta gärna varför/varför inte...

Nu ska jag ut i stormen en sväng.. Natti natti!


Kommentarer
Postat av: Malin

Jag tänker inte vaccinera mig än på ett tag. Tänkte se hur det artar sig med vaccinationerna först, eftersom de inte är så jävla säkra på någonting verkar det som. :-)

2009-11-03 @ 19:06:49
URL: http://www.metrobloggen.se/busmamman
Postat av: Milla

Jag har vaccinerat mig och kommer att vaccinera barnen oxå. :) Men det vet du ju redan ;)

2009-11-04 @ 17:02:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0