18 oktober <3


18 oktober 2009 - Alice döptes.
18 oktober 1984 - Mysan döptes

Det roliga var att jag INTE visste om datumet när jag bokade tid i kyrkan. Det var min mormor som hade koll och berättade det efter att hon fått inbjudan. Hur coolt är inte det? Exakt 25 år efter jag döptes, döps Alice :)

Dagen blev lyckad trots en hel del stress på fm och div. andra småsaker på efm. Men det är inget jag tänker hänga upp mig på. Jag somnade med lugn och ro i kroppen och det är ett gott tecken.

Vet inte Hur jag ska kunna tacka alla för alla fina presenter. Herregud. Jag hade inte väntat mig något, och så fick vi (Alice) SÅ himla mycket fint!! TACK!!! (till er som läser)

Nu blir det frukost, sen ska jag försöka se om det är någon som vill komma hit och hjälpa mig att äta upp smörgåstårtan som blev över. En HEL tårta....så tråkigt ;)

Hejsvejs

Kommentarer
Postat av: Milla

Jag som inte har lunch med mig idag :P

2009-10-19 @ 11:35:43
Postat av: Fiia

Dopet var ju jätte fint, tack för att vi fick komma!! =) och vad mycket fina presenter ni fick. Hoppas ni har det bra idag! Kram från mig!

2009-10-21 @ 12:56:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0