Ännu en fråga...


Jag har ett problem. Ett hund-problem. Är det BARA mina hundar som tar maten ur skålen och bär iväg den och äter den någon annanstans? Sen springer dom sådär. Fram och tillbaka och hämtar och äter maten.
Det hade ju vart såå skönt om det bara var mat i köket.. Men för tillfället springer Alfons från köket till vardagsrummet. Varför? Tur att jag är rättså bra på att städa. Dammsugare står startklar för jämnan. Dumt att ställa undan den. Haha!

Cessie har hittat sin nya favvo-sovplats. I nya fåtöljen! Mys! Håller på att tvätta alla klädslar, så snart är soffgruppen förhoppningsvis som ny. Det var LITE äckelvarning på den innan faktiskt. Bläk!

Imorgon blir det ev Ikea. Måste inhandlas en del viktiga saker, så som ny klädsel till schäslongen, matta, gardiner och div. småstuff..

Innan Ikea blir det baby-sim! Fast vi ska vara "på land" första gången. Det blir spännande hur som! :)

Nu- soffläge!

Ps. Förresten, är det någon som läser min blogg som är bra på hund-avel? Finns ett intresse att avla med min han-hund. Jag ska komma med förslag på en schyst "deal". Men vad tar man för avgift som hanhundsägare? Är en parningsvalp okej när man avlar på små hundar? Eller begär jag för mkt då? Ge gärna tips!


Kommentarer
Postat av: Malin

Jag har samma problem. Det är Fredrik, han är totalt hopplös. Springer runt och kastar potatisbitar hela vägen in i vardagsrummet. Sen sätter han sig i ett hörn och tuggar så det skvätter på hela golvet. :-)

2009-10-06 @ 13:10:59
Postat av: M

Ja du jag vet inte ett dugg om hundar mer än att dina är tokgulliga :)

Puss!

Damn att jag missade er idag!..suck!

2009-10-06 @ 13:31:54
Postat av: Mysan

Malin- hahah! jag såg det där framför mig nu. fräscht :D

M- tokgulliga, och tokjobbiga. Säg till om du vill bytlåna ;)

2009-10-06 @ 23:05:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0