plankstek! mums!



Nu börjar allt styra upp sig inför dopet.
Vi blir ca 30 st på dopet, och då är det bara min familj och mina vänner. Herregud.
Det blir 3 eller 4 tårtor. Sen blir det smarrig efterrätt. Hoppas det duger åt folket. Fast iofs, dom ska väl vara glada att dom får något att äta öht :)

Måste hitta någon som kan hjälpa mig med dopklänningen. Provade den idag (precis mitt emellan alla kräkor) och den är alldeles för stor i ärmarna. Själva klänningen gör inget om den är lite stor, den är ju superlång ändå, så det syns ju inte. Men det ser ut som det är stora axelvaddar i. INTE snyggt.

Blev bjuden på plankstek ikväll. Sjukt gott. Magen håller på att spricka. Dessutom blev det efterätt. Äppelpaj (eller skriver man äpplepaj?) och vaniljsås. Mums. Fast jag måste erkänna att jag tycker om den "vanliga" bäst.. Men det är jag det :)

Jag är SJUKT trött ikväll. Blev väldigt dålig sömn i natt. Mycket mardrömmar och lite annat skit.

Godnatt!


Kommentarer
Postat av: Ulrika

Ny tävling hos Tant:



http://uj76.blogspot.com/2009/10/tant-lottar-ut-ett-hemligt-paket-varde.html



..med chans att vinna ett finfint "vinterpaket" till ett värde av 500kr!

2009-10-14 @ 11:53:44
URL: http://uj76.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0