filmkamera/kamera


Jag är SÅ ARG. Kan verkligen inte släppa det den här gången. Förstår inte hur folk är funtade. ÅHHHH!!
Jag har lust att säga som han i Grannfejden igår. Något i stil med "Vill dom ha krig så ska dom få det". Men är inte jag mer vuxen än så? Jo jag tror det. Därför försöker jag lägga det här bakom mig.
Jag borde verkligen börja lyssna på alla bra människor jag har runt omkring mig istället för att ta åt mig av all skit. Varför ska det vara så svårt?

Efter mycket om och men hittade vi till slut alla filmer vi spelat in med videokameran. Vi har inte lärt oss den ännu, så det blev lite knas, och vi trodde att allt hade försvunnit på något mystiskt vis. Men skam den som ger sig :)
OJ säger jag bara. Har Alice verkligen vart sådär liten???? Jösses! Åh vad jag saknar min lilla bebis. Det är SJUKT kul att titta på "gamla" inspelningar. Jag borde råda alla med barn att inverstera i en filmkamera helt enkelt. Det är något man har stor glädje av. Fotografier är inte alls samma sak!
Första filmen var från 3:e juni. Dagen efter Alice kom till världen. När vi nyligen kommit hem från BB. Spännande. Huh. Jag började nästan grina. Så himla mycket känslor. Tycker tiden går alldeles för fort. Vill vara tillbaka DÄR.
Jag är så lyckligt lottad som har fått denna underbara lilla varelse. Hon är mitt allt och jag fullkomligt ÄLSKAR att vara mamma! Det är det absolut bästa som hänt mig, utan tvekan! <3

Jag saknar en kamera. Meningen var ju att jag skulle köpa en för min födelsedagspengar, men det fattades lite och nu var jag tvungen att köpa annat för dom. Trist som tusan! :( Man missar så mycket när man inte har foton. Ett tips för den som funderar på att ev. "skaffa" barn i framtiden- börja spara pengar, för man blir inte rik av det. Inte för att barn kostar så mycket i början kanske, men det blir en ganska stor diff på att gå från en full lön (?) till att leva på FP. Man får lära sig att mätta mun efter matsäcken helt enkelt :)

Idag är det tråkväder ute. Kallt var det också. Burr! Alice och jag ska promenera ner på stan och spana in nya Lindex-butiken. Antar att vi inte kommer vara ensamma där, men det ska bli spännande att se om det förändrats något :)

Hejsvejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0