fotboll


Puh, är så himla trött. Det var en hård dag + kväll igår. Jag höll på att få ett nervsammanbrott.
Idag har det vart bättre. Har fått lite avlastning, vilket var skönt.
Det är så himla jobbigt när man inte vet VAD som är fel. Man försöker med allt, men inget hjälper. Och eftersom Alice ALDRIG vart jobbig eller skrikit så kände jag inte igen henne. Det var som om min Alice var utbytt mot någon annan. Wierd. Kvart över elva somnade hon till slut. Hon vaknade iaf samma tid imorse. Skruttunge!

Imorgon ska jag iväg och fixa lite småstuff som behövs till dopet. Jag ska planera vad som behöver inhandlas och prata med S som ska göra tårtan/tårtorna?! Va kul det är med förberedelser! Jag gillar att pyssla med sånt :)

Nu - fotboll. Han vill titta så jag får väl helt enkelt också titta. Sen blir det sängen.
En förmiddagspromenad väntar tillsammans med trevligt sällskap. Händer inte alls ofta så det ska bli himla KUL!!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0