Gröt är mums!


Körslaget- vad är det för skitprogram? Allvarligt. Finns det verkligen INGENTING roligare att visa på en lördagkväll? Jag blir deprimerad. Dessutom sitter jag själv varje helg. Har alltså ingen att prata med heller så jag får helt enkelt plågas med alla skitprogram. Inte direkt vad jag hade önskat, men men..

Alice tvärslocknade efter en flaska ersättning och en liten smakportion gröt. Mums. Det är så roligt att ge "mat" till henne nu. Hon öppnar munnen så fort hon ser en sked. Haha! Lilla tösen! :) Hon mumsade i sig ganska mycket gröt (flera skedar!) idag så nu blev hon nog riktigt mätt. Förhoppningsvis sover hon hela natten. Det var ett tag sen nu. Hon har en förmåga att vakna i tid o otid på natten, men det går väl i perioder som allt annat.
Hon brukar somna gott så fort hon fått lite mat och mamma-gos :)

På torsdag ska jag på läkarbesök. Jag har riktigt ont i magen. Det brukar jag inte ha eftersom jag sprungit till läkare stup i kvarten senaste åren. Det stod att undersökningen skulle ta 1-2 timmar. HUH!
Jag är orolig. Fast det kan väl knappast vara värre än ÄP:et hoppas jag.
1. Vet inte hur undersökningen kommer gå till. (vill ha kontroll)
2. Alice gallskriker när hon är med andra. Extremt mammig just nu! Dessutom ska hon till BVC just den tiden.

Wish me luck!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0