höstmorgon


Sov INGENTING i natt. Portdörren öppnades och stängdes stup i kvarten. Dessutom hade/har jag jätteont i magen. Och att jag låg orolig gjorde nog inte saken bättre. Hatar att vara orolig. Jag vill känna det där lugnet. Men så länge som det ser ut som nu så kommer jag inte göra det..

Framåt morgonen slumrade jag till lite, men då vaknade ju lillpluttan så då var det bara att hålla sig vaken. Det blev mys o gos i sängen tills jag märkte att det var en underbar höstmorgon ute. Massa sol!! Vi klädde oss snabbt och tog oss ut på en långpromenad! Helt underbart. Det var alldeles tomt ute. Tror det var många som missade den sköna morgonen. Rätt åt dom ;P
Nu regnar det och vi sitter inne och myser. Vi har haft långfrukost här hemma. Älskar det! Speciellt nu när det känns som att maten växer i munnen. Det tar säkert en kvart att äta EN smörgås. Det behövs tid alltså. Jag hoppas det vänder.. Jag brukar vanligtvis vara riktigt glupsk på morgonen :)

Nu ska jag ta en sväng med Rolfy. Snart kommer främmandet! :)
Ha en bra dag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0