Hur orkar man?


Varför stör jag mig på allt? Är det så att jag har för lite att göra på dagarna?
Spelar ingen roll vem det är eller vad det är. Jag kan bli irriterad på allt och alla.
Speciellt på _folk_ som vräker ur sig precis vad som helst.

Tex. när det gäller någon utseende. Jag bryr mig nästan ALDRIG om hur någon ser ut. Det ska vara himla extremt innan jag uttalar mig. Jag ser inte om någon har färgat håret (om det inte är en blondin som färgat svart eller tvärt om). Jag ser inte om någon gått upp 10kg. Det bryr jag mig ärligt talat inte ett dugg om. Men en del andra verkar otroligt intresserade av att lägga sig i andras liv. Spelar ingen roll om det är utseendet eller något annat. 
 
Ibland är inte ärlighet bäst. Ibland kan man bara vara tyst. Det räcker gott och väl.

Usch. Idag går allt emot mig. Har klämt fingret 2 ggr. AJ. Och så vred jag om foten så det hände något med hälsenan. Den värker nu. AJ. Dessutom är jag så sanslöst trött nu för tiden. Men vad gör det. Jag är rätt så lycklig ändå :)

Alice somnade precis. Så nu ska jag mysa i soffan alldeles själv..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0