Jag har inget tålamod


Nääe nu ger jag upp. Jag har verkligen inte tålamod till att sitta och pilla med sånt här :)
Ni ser ju hur det ser ut. Haha! Jag borde skämmas.
Snälla M hjälpte mig med headern och jag fick in den efter lite krångel, men sen då? Sen förstörde jag allt när jag skulle försöka få bort ramen runt all text. Det såg för jäkligt ut, men nu ser det nästan värre ut faktiskt. :P
Min profilbild vill inte vara med... inte alls. Dessutom sitter mitt namn ovanför headern? Hur har det kommit dit och hur tusan får jag bort det? Jag hittar inte koden nånstans?

Äsch, det får se ut såhär... Nu ska jag ta fikapaus innan vi ska iväg igen.
Ikväll väntar tacos hos Zarah och Mattias.. Mys! :)

Imorgon far vi till Göteborg. Ååhh så kul det ska bli! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0