Leggings


Vem i hela friden tycker att det är snyggt med leggings på killar/pojkar/män?
Eh, nej tack!

Jag förstår att endel mammor tycker det är smidigt att sätta på "leggings" på sina småpojkar, men om jag får bestämma så ser det bättre ut med mjukisbyxor eller vad som helst UTOM leggings på killar.

Iaf så har Katvig nu kommit på idén att börja sälja leggings till pojkar. Fult som fan! Är det inte lite "bögigt"?
Jag säger iaf URK!

Förresten.. Sist jag var på HM så hittade jag världens finaste mössa som jag tänkte köpa till Alice. Hon har bara massa tunna mössor och den här var lite tjockare, så den hade vart perfekt. MEN så var det ungefär 10m kö och jag la ner tanken på en gång. Så tänkte jag att jag skulle gå in på hemsidan och kanske ev klicka hem den där. Då finns den inte med. SNYFT!
Får helt enkelt försöka ta mig till en butik. Men det får bli när pengarna trillar in på kontot. Tills dess får vi nöja oss med alla "tunna" mössor och vantar. Undra om vi ska försöka hålla oss inne tills dess?

Imorgon väntar BVC. Ska bli otroligt spännande att se om hon gått upp något i vikt. Var 6! veckor sen vi vägde och mätte sist! Helt sjukt lång tid.

Hej så länge





Kommentarer
Postat av: M

Haha, leggings på killar?

Transawannabe kanske? :D



Puss!

2009-10-12 @ 09:57:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0