Lucia


Gissa vem som kommer bli årets sötaste lilla lucia? Alice såklart.
Hon ska få ett alldeles eget litet lucia-set. Hur söt är inte lucia-kronan? :) 




För en gångs skull ser jag verkligen fram emot julen. Den kan omöjligt bli lika hemsk som förra året.
Nu kan allt bara bli bättre och jag börjar faktiskt se att det finns en framtid även för mig. Det kanske till och med kan bli rätt så bra. Skam den som ger sig. Jag har sörjt tillräckligt länge nu.
Jag längtar efter att känna pirr i magen. Jag tror det är ett bra tecken...

Alice ♥


Kommentarer
Postat av: Fiia

Klart du ska längta efter julen =) Vi får baka lussekatter och pynta lite :)

2009-10-30 @ 01:01:34
Postat av: Milla

Naaaw! Värsta sött! Jag förväntar mig att få se henne i den outfiten! Och jag hoppas verkligen att du hittar pirret i magen, snaaart! Det vore verkligen välbehövligt för dig gumman. Massa pussar till dig! Vi kan väl ta en fika i helgen om du har tid och framförallt lust :D

2009-10-30 @ 07:20:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0