Lukta hallon?


Blev en knasig morgon. Vi kom bara bort till trappuppgången på Fortunag. Där säckade A ihop på golvet i trapphuset. Tokont i magen. Så det blev akuten. Stackars liten! :(
Men det är bättre nu iaf. Tack och lov!

Alice har vart jättejobbig nu igen. Hon är verkligen inte sig själv. Ska åka till affären och köpa NAN igen. Jag gillar inte alls Semper, och jag funderar på om det är det som är problemet. Att jag bytt ersättning. Magen kanske gör ont? Dessutom luktar hennes spyor APA. Det gjorde det aldrig med NAN heller. 2-0 till NAN kanske?
Hon har kräkits, skrikit, kräkits, skrikit... och nu somnade hon till slut Stackars bebisen! :S
Det blir en HEL DEL tvätt. Tur att jag har tvättid i efm. Det behövs.
Skulle behöva städa också. Luktar inte hallonbåtar här inne :P

Jordin Sparks- Battlefield

Dags att göra lite nytta medans lilla fröken sover.. Ciao





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0