upp som en sol...


Usch. Jag vet inte om jag ska skratta eller gråta. Skratta för min egen skull och gråta för Alice kanske.

Hur egoistisk får man vara? Allvarligt talat. Man kan tro att dom är 14! år. Tycker SÅ synd om både P och A. 

P's dotter ska döpas (deras enda barnbarn, brors-barn), och dom kan inte ens svälja stoltheten och gå på dopet :(

Men det kanske är så att man ska börja bjuda folk man inte känner BARA och skita i familjen? Det kanske skulle bli lugnast så!?

SPYR på allt snart. Idioti! Imorgon ska vi på baby-sim. Men jag har faktiskt ingen lust med något.
Är det något som folk är bra på så är det att förstöra. TACK o hej!

Kommentarer
Postat av: M

Bry dig inte om dem, det är Alice dag, vare sig dem är där eller inte. PUSS!

2009-10-12 @ 20:48:01
Postat av: Malin

Vill de inte vara en del av Alice liv är det nog bättre så för henne. Det är deras egen förlust!

Puss på er!

2009-10-13 @ 07:10:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0