Alice 3 månader!


Idag kommer glaset. Wihu va spännande!

Igår fick jag höra första riktiga skrattet från Alice. Barnskratt är det absolut härligaste som finns. Man kan inte låta bli att skratta själv. Alice är superkittlig och det är ju bra. Då kan man busa och höra skratt ofta ;)
Peter sa i lördags att han hade kittlat henne och skrattat men jag trodde inte riktigt på honom, men det måste nog stämt iaf :)

Fy tusan, jag saknar att vara gravid, jag saknar jättemagen, jag saknar förlossningen, jag saknar min jättenyfödda-bebis... jag vill inte att det ska gå såhär fort. Men GUD VAD JAG NJUTER av allt.

Huvudet gör fortf. ont... trots att jag slutat amma helt nu och börjat äta medicin.

Nu ropar bebis på mig. Hon fyller 3 månader idag. Stora tjejen!
Plikten kallar!

Pusshej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0