babysim


Orkade verkligen inte ta mig iväg på babymassagen idag, trots att jag sa att jag skulle det. Nu blir dom väl bittra på mig, men jag känner mig hängig. Vaknade som vanligt med huvudvärk.
Sov dåligt i natt. Folk sprang ut och in genom porten halva natten. Höll på att bli tokig. Vetifan vad dom höll på med. Tröttsamt iaf. Det var väl antagligen fyllekärringen (ursäkta språket!) ovanför.
Dessutom så vaknade jag upp och var kissnödig. Det händer aldrig. Förutom när jag var gravid med Alice. Då kissade man ju en gång i timman (MINST!).
Helt plötsligt var kl. 06 och P's klocka ringde.... han stängde av och somnade om, 9 minuter senare ringer det igen... han stängde av.. och somnade om... ytterligare 9 minuter senare ringer det... och sådär höll det på ett antal ggr. Minns inte hur många. Men jag tror klockan var efter 7 när han till slut gick upp. Smart-as! :P

Ringde M nyss. 6 oktober är det dags för baby-sim. Wiee. Då får vi träffa sötaste Milla också! :)
Så nu måste det inhandlas badkläder! Hmm, det kommer ju inte bli lätt.

Nej nu har jag bråttom. Måste till banken. Har en räkning på 12 000:- som måste betalas ;(



Kommentarer
Postat av: Milla

Ni är så välkomna :)

Tänkte om ni kanske ville prova innan så hon har lite försprång så kan vi ju åka in o bada lite i helgen, då blir barnen glada oxå :) Om ni inte har massa andra planer förstås! :) Puss på er.

2009-09-22 @ 16:56:15
Postat av: Mysan

Åhhh ja!! Vi följer gärna med o badar såklart. Jag har inga planer. Puss!

2009-09-22 @ 20:25:49
Postat av: Milla

Va bra!! DÅ kan vi kanske ta ett dopp på lördag :) Då är det helt tomt hela dagen. :) Det blir skönt. :D

Puss puss!!

2009-09-22 @ 20:59:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0