blablabla


Fick min första fotobok idag. Vart chockad. Bättre än jag trott, med tanke på att jag stress-gjorde den på 15 min!
Längtar efter dom andra två.. Kanske knåpar jag ihop några till. Som sagt, perfekt julklapp! :)

Att "skaffa" barn är det absolut bästa jag gjort. Jag ångrar det inte en sekund. Aldrig aldrig aldrig. Hon är det finaste som finns och att hon är min (vår!) är helt ofattbart. Jag trodde jag visste vad älska var innan Alice kom, men icke. Att älska sitt alldeles egna kött och blod är något speciellt som inte går att beskriva med ord.
Hon är min ängel här på jorden. Hon får mig att le, även när jag gråter. Hennes skratt får mitt hjärta att hoppa ur kroppen och göra kullerbyttor. Hur kan man vara så fin?!
När hon tittar på mig, och avfyrar världens största leende smälter man ju! ÅH!!
Underbara lilla barn <3




Förlåt Malin, jag var bara tvungen att skriva massa gulligull idag. Hoppas du inte hatar min blogg nu och slutar läsa ;)



Kommentarer
Postat av: Milla

Hon är så fin!! :)

2009-09-29 @ 15:52:59
Postat av: malin

Haha! Det är lugnt. Du får skriva massa gulligull, för hon är helt sinnessjukt gullig den där lilla tösen! Puss!

2009-09-30 @ 07:30:07
Postat av: Zarah

Ååå vad söt hon är!! Helt sjukt söt faktiskt :) Puss på er!

2009-10-02 @ 17:13:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0