Cellisten


Igår kollade vi på nya Wallander. Cellisten hette den. Jag var kanske lite distraherad under filmen, men jag tyckte inte att den var speciellt bra. Ungefär i klass med Kuriren faktiskt. Jaja, alla W-filmer kan ju inte vara bra.







Sitter och letar efter en overall till Alice. Tycker det är jättesvårt att klä henne nu. Ena stunden är det superkallt och jag sätter på vantar och mössa och hela baletten, sen är det helt plötsligt sol och jättevarmt. Vad ska man ha? Tycker hon har vart lite snorig senaste veckan så jag har säkert klätt henne för dåligt. Har tänkt köpa en overall i fleece. Kan det vara bra mån tro? Grejen är ju att i vagnen behövs ju inte mer än kläder och filt nu. Men senare i vinter? Är det bättre att köpa en "riktig" overall istället för en i fleece? När vi är ute och hon sitter i selen behövs ju däremot lite tjockare. Då är hon ju inte lika skyddad. Dock så är det svårt att bylsa på henne för då får hon inte plats i selen. Hmm. Knepigt. Huvudsaken är att hon inte fryser.
Tips och råd mottages gärna! :)
Har hittat rabatter på både Kappahl och Lindex så jag tänkte jag skulle gå ner och kolla lite..

Hej svejs


Kommentarer
Postat av: Zuzzi

Men den jag har kan ni ju ta... Va drar lilltösen för stl nu? Den är ju lite tjockare... Den beiga "ludna" overallen..=)



Kram

2009-09-17 @ 22:01:57
Postat av: Zuzzi

Men den jag har kan ni ju ta... Va drar lilltösen för stl nu? Den är ju lite tjockare... Den beiga "ludna" overallen..=)



Kram

2009-09-17 @ 22:56:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0