dizzy


ÄNTLIGEN... sover lillan. Vet inte riktigt vad som hände på efm. Jag fastnade framför Run's house (helt underbar familj!) o Alice sov sin vanliga eftermiddagslur bredvid mig. Tiden gick o helt plötsligt var klockan nästan 19! HJÄLP! Hon hade alltså sovit 16-19. INTE bra. Hon brukar sova en timma ungefär. Sen är hon vaken tills det är bad/rap/mat o sov-time med start runt 19-tiden.
Men idag var hon trött på efm, och pigg ikväll.
Hon sover fortfarande inte. Helt hysterisk har hon vart. Typ andra gången i hennes liv hon skrikit så högt och mycket. Har som sagt var en väldigt lugn o snäll tös, men jäkla M skrämde ju livet ur henne när han visade sig idag. Det var då det startade ;P

Nu ligger hon iaf o knorrar här bredvid. Hoppas hon somnar snart. Det är alldeles för sent för små flickor att vara vakna nu.

Jag sitter o gör ingenting. Har tänkt äta nått. Tänkte det för 2 timmar sen också. Magen kurrar och jag behöver verkligen få nått i mig. Men all mat äcklar mig. Är jättehungrig men jag är inte sugen på nått. Svårt att äta när man mår illa!
Känner mig helt dizzy om dagarna. Det har ballat ur totalt. Snart ser man väl ut som en tarm. Eller kanske inte...

6 veckor kvar!!! Spännande! Nu har vi nått att se fram emot... Det gillar jag!

Nej, kroppen behöver näring innan jag faller ihop.
På återseende!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0