Elodie D


Lördagkväll. Alice sover sen två timmar tillbaka och jag gör NADA. Boooring. Bara skit på tv:n såklart. Har en film liggandes här men jag har ingen lust att kolla på film själv. Får se hur jag gör. Antar att jag behöver ha något att somna till senare.. :)

Sitter och spanar runt lite på nätet. Finns så mycket fint..... till Alice. Haha! Det är konstigt men jag tittar aldrig efter saker till mig själv. Och OM jag nu gör det, så hittar jag ändå ingenting. Det är inte alls lika kul som att köpa till Alice :)

Funderar på det här med åkpåse. Är det bra att ha? BT:n antar jag att jag ej kommer kunna använda i vinter. Iom att lillan är lagom stor till den nu (utan bylsiga kläder) så blir det alldeles för trångt om hon har overall på sig.
EL:an har jag en Quadrolift till. Räcker det? Eller är det bättre att ha en varm o gosig åkpåse och locket?
Svårt att veta, men om man tittar så är det mycket rönnbär i år (=kall vinter!)

Har iaf kollat runt lite och hittat en fin åkpåse som jag suktar efter.... men... priset var väl lite väl högt tycker jag. Den får stå med på önskelistan iaf! Önska och drömma kan man alltid göra, det kostar inget!


Funderar på att ta en tur till Ikea imorgon. Saker behöver inhandlas. En soffa bland annat.
Eller om jag ska spara pengarna istället. Det återstår att se. Vore mysigt att komma iväg en sväng, bara lillan och jag. Titta, känna och klämma. Fast det är dumt att åka på en helgdag. Kanske väntar ändå.. We'll see!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0