fotobok


Yeeey! Hittade ett bra erbjudande på nätet igår efm... Gratis fotobok! Jag som suttit och fnulat på om jag skulle göra en med kort på Alice 0-3 månader. MEN så blev jag så ledsen för det gick ut den 15/9. Dagen innan alltså. Så himla typiskt.
I brist på annat roligt att göra så satte jag iaf ihop en fotobok lite snabbt och tänkte kolla vad det skulle kosta. Skrev i rabatt-koden (man kan ju hoppas) och vet ni vad? Kostnad: 0kr med frakt och allt.
Kan det verkligen stämma? Ja, jag gjorde en beställning och fick orderbekräftelsen.
Sen gjorde jag en till med lite nyare kort. Hihii. Snåla jag :) Så nu sitter jag och väntar på att få hem två jättefina fotoböcker. Det ser jag verkligen fram emot. Kanske kan det bli en till- med alla dopkort. Jippie :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0