hängig


Takfoten är färdigmålad. Herregud vilket slavjobb. Nästan värre än att måla takpanelen inomhus faktiskt. Extra jobbigt när det inte finns något golv att stå på. Har fått balansera en stege på två brädor. Inte alls kul faktiskt. Vingelvingel. Men nu är det klart iaf. Nu är det bara allt annat som ska målas. Men det dröjer nog någon vecka eller två.

Känner mig så himla mosig. Sjuk fast ändå inte. Ont i huvudet (vilket tjat!!!), ont i kroppen, trött, snurrig och lite tjock i halsen. Faaan! Jag som ska bada på lördag. Jag hoppas verkligen inte att det blir värre. Har preppat med the och honung. Äckligt.

Imorgon ska jag, mamma och Alice till Ikea. Är faktiskt inte ens sugen på att åka till Ikea, men jag ska följa med och gå in i endel andra affärer och leta efter en fleece-overall + baddräkt/badbyxor till Alice.
Jag har en jäättefin röd fleeceoverall som vi fått ärva av Simon, men den är i storlek 68 (tror jag?) och den är ALLDELES för stor. Tyvärr! Så nu måste jag investera i en ny. Har några rabattkuponger som jag ska försöka utnyttja. Det vore ju toppen!

Lilla söta damen är inne i en ny utvecklingsfas, vilket innebär att hon äter minst två fler mål om dagen. I natt vaknade hon kl. 04!! Det har hon inte gjort på ett par månader nu :)

Nehedu. Nu ska jag ta en alvedon + min medicin och sen krypa till kojs.
Är så rackarns trött och vi ska upp tidigt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0