Premiärbadat


Idag har Alice premiärbadat i Kupolen. Världens bästa Milla har ju tillgång till bassängen, så Alice och jag fick följa med och provbada där idag. Lugnt och skönt var det. Bara vi! LYX!
Alice var lugn som en filbunke. Svalde lite vatten då och då (dumma mamman!) men vad gjorde det. Inget. Världens duktigaste såklart :) *stolt* Nästa gång vi ska dit är på första Babysim-lektionen. Haha. Heter det så?
Jag är trött i skallen ikväll. Orkar inte tänka.

Jag har suttit och pulat med en ny fotobok heeeela kvällen. Det går sååå trögt. Jag försöker fixa bilderna i Piknic men det går så fruktansvärt sakta så jag har gett upp nu. Kanske går det bätter imorgon. Sist gick det ju kanonfort. Som tur är så behöver jag inte stressa den här gången. Puh. Skönt det. Då kanske jag kan få fotoboken PRECIS som jag vill ha den :) Yey! En jättebra julklapp för övrigt!

Alice sov från 18-22. INTE BRA. Trodde ett tag att hon skulle fortsätta sova hela natten. Men nej då. Pigg som en mört är hon nu. Lilla gumman.
Vi har precis vart ute med hundarna. Va fan, folk undrar väl om jag är riktigt klok som släpar ut stackars lilla flickan mitt i natten. Men vad ska man göra? Jag var helt enkelt tvungen. Usch. Ångest.

Sitter och funderar på dopen också. Jag har NOLL lust. Dopklänningen är inhandlad. Har dock inte provat den på Alice. Vill inte att hon ska spy ner den så jag måste göra det när hon är hungrig typ. Haha! Den är iaf JÄTTEFIN (jag gjorde ett riktigt klipp!). Är osäker på om den kan vara för stor. Det är nämligen storlek 74! på den. Hon använder 56/62 nu. Men jag vet inte om det gör så mycket om den är lite för stor. En klänning är ju stor oavsett. Det skulle väl kanske vara ärmarna som är lite bylsiga. Kanske kan man sy in den? Om man var bra på sånt dvs! Jaja, det löser sig alltid. Om inte annat får den va bylsig :) Tajt och kortkort- släng dig i väggen. Det får bara mamma-Mysan ha än så länge ;)

Hejsvejs


Kommentarer
Postat av: Milla

Haha, det är vi kortkort mammorna :) Och det var såå skoj att bada med er idag!

Puss favvotöser!

2009-09-27 @ 12:39:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0