skogen


Herregud. Idag blåser det verkligen rejält ute. Tur att man har barnvagn att hålla i sig i, annars hade man väl farit med vindarna. Inte för att jag är SÅ lätt men det tar ju i så in i norden!

Har tvättat hela morgonen. Satte på första maskinen redan kl. 7. Duktiga jag. Det sved som f-n i ögonen då kan jag meddela. Jag är inte van att gå upp så tidigt. Dessutom hade Alice och jag tagit sovmorgon igår (vi sov till halv 12!!!!) så jag var inte speciellt trött när vi gick och la oss. Men till slut somnade jag iaf...

Jag ska kasta i mig lite mat nu, och byta om. Fikat är nerpackat och vi står redo för en efm i skogen!
Leta svamp, rasta hundar och ha picknick. Mys! Hoppas det inte blåser lika mycket i skogen bara. Huh!

Apropå hundar. Allvarligt talat. Nathalie- SNÄLLA, KOM HEM SNART!!!
Jag får allvarligt talat ett nervsammanbrott på den mindre av dom (den större är ju rätt så lydig trots allt). Allt hon gör är fel. Förutom när hon sover (utan att gnaga, bita, slita o slicka på sig själv!). Då är hon rätt söt. Inte så ofta annars faktiskt. Tyvärr! Vet inte vad som har hänt. Tror hon är allergisk mot mig. Det skulle jag också vara om jag var i hennes situation. Jag försöker verkligen tygla mig, men när hon gör samma misstag OM OCH OM OCH OM OCH OM IGEN, då kan man inte få annat än utbrott.
Som nyss... Då var jag ute och skulle kissa hundarna. C sprang runt och spelade allan. Kissa, vad är det!?
Till slut gick vi in, och vad gör hon tror ni? Joooo, hon sätter sig på vardagsrumsgolvet och kissar........

Dags att göra sig redo för skogen som sagt. På återseende!


Kommentarer
Postat av: Milla

Men gud, det där lät inte roligt alls.

Hoppas du hittade massa svamp, blir toppen när du ska bjuda mig på middag sedan :P Puss rarast!

2009-09-28 @ 20:42:21
Postat av: Mysan

Haha, jag hittade inte en enda svamp. Jag fick leta nappar, bebis-skor och hundar istället. Allt tappades bort under skogspromenaden. Men jag hittade allt till slut iaf.. tack o lov :)

2009-09-29 @ 11:21:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0