trött på livet


Riktigt värdelös dag. Har ont i huvudet, och är allmänt trött. Trött på livet. Vantrivs med boendet och jag antar att det är det som gör hela situationen mycket värre. Faaan så fel allt har blivit.
Från att ha allt (och lite till) till att inte ha något, alls. En säng, och en tv. Yey! Bor som en jävla bohem, and I hate it. I hate HIM, för att han satt mig i den här situationen. Värdelöst!

Fick brev idag. 1-3 månaders väntetid till att få göra ultraljudet. Jippie!

En trissvinst (ganska hög sådan) skulle lösa många av mina problem just nu.
Pengar är allt. Den som säger nått annat är efterbliven.
Jag har inte ens råd att hämta ut min medicin. Det känns bra. Eller inte.

Stängde in _henne_ imorse. Blev så JÄVLA trött på henne. Hon driver mig till vansinne. Vet inte hur många gånger vi blev väckta. Jag trodde jag skulle stå ut med henne i mer än 10 timmar, men icke. Jag längtar redan tills N&N kommer hem från jobb och semester så dom hämtar henne igen.

Nu har Alice sovit sen kl. 12... VAD HAR HÄNT? Hon brukar sällan sova på dagarna. Mysko. En ny utvecklingsfas kanske. Who know's!

Ska försöka hitta något att äta nu. Hejsvejs


Kommentarer
Postat av: Milla

Gumman!

Behöver du något, säg till. Jag hjälper dig självklart! PUSS!

2009-09-21 @ 19:10:22
Postat av: Fiia

Trååkigt att du känner så :(..

Du får hojta till om du vill ta en promenad, fika eller bara vill ha nån att prata med! :) Kraams

2009-09-21 @ 23:15:07
Postat av: Malin

Öh. Dumpa hundskrället hos mig annars! Jag behöver något att sysselsätta mig med utöver allt annat shit. :-)

2009-09-22 @ 07:27:25
Postat av: Mysan

Malin- Hundskrället? Nej men det var ju Alice jag stängde in.. Haha! Nej jag skoja. Usch va hemskt! Va bara tvungen att driva lite med dig. Förresten tror jag inte du behöver ha mer arbete än du redan har :) Men tack ändå! :)

2009-09-22 @ 11:11:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0