utvecklingsfas

Läkarbesök idag.
Fick som vanligt en jättetrevlig och gullig läkare (Tack Sandbäcken, släng dig i väggen Lövåsen!!!). För ca en månad sen var jag på EK på Mvc. Där upptäcktes det ju såklart att mitt blodtryck hade skjutit i höjden igen. Det hade jag känt i flera veckor. Slutade då att amma, och började äta min gamla medicin. Har känt mig mycket bättre efter det. Dock så har jag vart lite dizzy, men inget som jag kopplade ihop med bt:et.
Iaf... hon kollade trycket och höll på att få en chock. 100/70! Inte så konstigt att jag vart snurrig!?

Så nu blir det mindre dos medicin och en utredning ska göras.
Proverna visade att lever-värdena var förhöjda och läkaren var orolig för njurarna såklart.
Spännande värre. Ska till E-tuna. Jippie. Först blir det endel undersökningar och sen blir det en ev operation.
Precis vad jag INTE sett fram emot. Hoppas det tar tid... förstår inte riktigt hur jag ska orka med att ta hand om Alice efter en operation? Jaja, det löser sig alltid.

Apropå Alice... Hygglig utvecklingsfas! Hon är VÄLDIGT mammig nu (and I love it;))
Det är bara jag som duger. Kommer bli problem på torsdag och fredag då jag hade behövt barnvakt.
På torsdag kommer mamma, pappa och Nibbe hem från Malta kl. 22.55, så då får väl Alice följa med till Skavsta helt enkelt. Eller om jag lyckas övertala storebror att hämta dom istället. Låter som en bättre idé.
Fredagens bio (som jag sett fram emot så mkt!!) får jag helt enkelt avstå. Barnvagnsbio hade vart bra!

Nu ska jag sova. Ska upp tidigt... Har viktiga saker att göra imorgon. Hihii ;)



Kommentarer
Postat av: Milla

Men lilla hjärtat! Vad är detta? Varför har du inte sagt något? Usch då.

Låter inte som någon höjdare! Inte alls!



Tänker på dig, och hjälper dig meeeer än gärna med lilla gumman om det skulle behövas!

Massa kramar, jag finns här! Glöm inte det!

2009-09-16 @ 08:20:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0