urk!


Måste man ha ont i magen när man har magsår?
Vettifan vad det är med mig iaf. Mår så himla illa. Mest efter att jag ätit, och mest på morgonen och under dagen.. Nästan aldrig på kvällen. Då kan jag fasiken vräka i mig utan att det händer nått. Jaja! Det går säkert över snart.

Slutade amma helt för ca två veckor sen. Jag var helt enkelt tvungen pga blodtrycket :(
Iofs så ammade jag inte så ofta på slutet pga att hon helt enkelt inte nöjde sig med min mjölk längre. Godare med ersättning tydligen :)
Nu äter jag den gamla medicinen igen så nu börjar jag bli människa. Vissa dagar iaf, för jag är tyvärr VÄLDIGT dålig på att komma ihåg att ta medicinen i tid. Men jag är väl snart inne i rutinen igen..

Imorgon åker mor o far till Malta. Vi hade gärna följt med men vi får allt vänta. Tråk tråk. Vår tur kommer nog så småning om.


Tvätten vill bli hängd o sen ska jag försöka få in hela familjen (nästan) i bilen o fara in till stan. Har endel ärenden att göra. Ska försöka få tag på paketet som ligger i fel bil också. Om fröken är hemma kanske vi dumpar det i efm.. We'll see!

Hejsvejs


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0