dop-dags snart..


Tror jag fått FD. Sitter o grinar åt allt. Undra om det smittar av sig?
Livet känns inte alls roligt längre. Det enda som är roligt är att jag har fått världens mest underbara dotter (förlåt att jag tjatar!). När jag tittar på henne o hon tittar på mig med sina stora blå ögon kan jag börja störtböla. Känner mig så jävla misslyckad som människa. Jag är så himla rädd för att bli en dålig mamma. Jag har redan misslyckats. Klarar inte ens av att ha ett förhållande. Det är det enda jag lovat mig själv. Först ville jag inte ha barn alls, men sen när jag väl kunde tänka mig att försöka få ett så sa jag till mig själv att det ska vara med en vettig människa som tar sitt ansvar och blir världens bästa pappa.. Ja, vi vet ju alla hur det gick.

Sitter o försöka knåpa ihop dop-inbjudningarna. Måste skicka iväg en beställning så snart som möjligt. Kunde ta 14 dagar innan man fick det levererat. O sen ska ju dessutom ett skickas ända till Malta så det tar ju ett tag. Dock så tror jag att jag skickar till jobbet, då brukar det komma fram fortare!
Vilka ska man bjuda? Har ju isolerat mig själv pga min psykiska ohälsa (ehum?). Har ingen lust att bryta ihop hos andra. Räcker med att åka å handla utan att börja grina. Inte ens mina vänner har jag lust att träffa. Jag är mojje. Så nu hatar väl alla mig. Det gör att man mår ännu sämre. Jippie. Ekorrhjulet. Så jag antar att ingen har lust att komma på dopet. Skickar väl ut lite inbjudningar ändå så får vi se. Man kanske kan muta med smörgåstårta? :)

Alice har börjat äta mycket oftare nu. Typ varannan timma. Antar att det behövs. Hon är ju så pytteliten. 5295g och 59,8cm. Läste runt på FL och försökte ta reda på vad andras barn vägde vid 3 månader. INGEN vägde så lite som Alice. Men jag tycker inte att hon är så liten? Men det är hon tydligen... Jaja, hon är ju iaf det finaste som finns och hon följer sin kurva "jättefint" enligt Bvc, så jag ska väl inte oroa mig!

Här kommer en bild på Alice med sin kusin Wille. Sött!!


Kommentarer
Postat av: Milla

Väntar på att du så piggna till kropp o själ så vi kan ses snart. Saknar dig o lilla Alice! Massa kramar till er, tänker på er så mycket. Puss o Kram

2009-09-07 @ 06:30:50
Postat av: Malin

Men Majsan. Du vet att du får bryta ihop hos mig hur mycket du vill, och jag älskar dej lika mycket ändå! (Bara för att jag vill komma på dop och käka smörgåstårta!) :-)

Och den där "lilla" tjejen är helt perfekt, man ska inte jämföra med andras ungar. Hon har ju faktiskt inte världens största mamma heller! :-)

Puss!

2009-09-07 @ 14:19:00
URL: http://www.metrobloggen.se/busmamman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0