Ajaj!


Ligger i sängen med världens huvudvärk. Vet precis vad det beror på. URK! Och denna förkylning vill aldrig gå över. Hela natten i natt låg jag och torkade ut i halsen så imorse när jag gick upp fick jag inte fram ett knyst. Så har det vart senaste veckan. Och jag hostar som en tok och näsan rinner. Vill bara bli friiiiisk! Stackars Alicen är likadan också! Det är lite synd om oss! :)

Var iaf in till stan en sväng på efm. Skulle lämna bilen till pappa så jag passade på att springa in i lite butiker. Alice växer så det knakar. Byxorna som vi köpte förra månaden är redan för korta (undra om hon ska bli lång som sin far?) så byxor var prio ett! Det blev 4 byxor, en body och en keps. Det var rea också så det blev inte så fasligt dyrt. Me like! Rea på rea. Sånt är toppen! Köpte bland annat dem här byxorna! Vårfiiiiint ska det vara!



Nejdu, mitt huvud sprängs snart. Måste fixa lite pappersgrejer så det löser sig med bilen, sen blir det nog ett avsnitt av antigen Arga snickaren (jag är fortfarande lite småkär i Anders) eller PH. Kan inte välja så kanske blir det båda :)

Imorgon ska jag VILA! MÅSTE bli frisk NUUUU!!

Puss o godnatt

Kommentarer
Postat av: Milla

Krya på dig gumman! Inte gå o vara sjuk nu när det är vår och allt!! :)

Puss på er! Miss you a loooooot. Fika när du är frisk?, ja tack! :)

2010-04-13 @ 08:09:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0