Arbetsintervju


Håller på att förbereda mig inför arbetsintervjun som ska äga rum i efm. Är konstigt nog lite nervös. Jag brukar inte vara det men jag känner mig inte alls påläst. Jag har dessutom ALDRIG vart på någon arbetsintervju.
Sist jag fick ett jobb (för mer än 6 år sedan!!!) ringde min chef och frågade om jag ville jobba lite extra. Jag behövde aldrig intervjuas då, eller tidigare. Det var bara att kasta på sig jobb-kläder och sätta igång :) Och så fastnade jag ju på MT och har vart där sedan dess. Har haft riktigt roliga stunder där trots mycket slit. Men nu vill jag verkligen ha något nytt och jag tror att det här kan vara en bra början.. Bara jag får arslet ur vagnen och tar mig bort från MT så tror jag att det blir lättare!
En arbetsintevju blir ju en rolig erfarenhet. Känns spännande!

Dags att leka lite... :)

Kommentarer
Postat av: Zarah

Lycka till gumman! Puss!

2010-04-22 @ 12:24:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0