Besök!


Malin hade gjort blåbärspaj till fikat idag. Hur gott va inte det då?!?!!? MUMS!

Efter besöket i Valla åkte vi till Lasstorp. Jag skulle hämta en grej så det blev bara en snabbvisit. Dessutom sov Alice i bilen så det var ingen idé att packa sig ur. Det var nog bäst så också för det har vart lite sura miner där på senaste tiden. Det har vart barn där lite för ofta, så dom börjar tycka det är jobbigt. Jag kan förstå dom också. Dom har ju gjort sitt på den fronten + att dom (mamma iaf) har tuffa jobb, och då behöver man komma hem till lugnet och samla krafter.
Det blir ju tyvärr inte så mycket lugn för deras del, när dom landar hemma. Är inte något av barnen där, ensam, så är det något/några barnbarn (med). Så nu håller vi oss därifrån ett tag. Även om vi aldrig lämnar Alice där, så tycker jag att det känns elakt. Det är ju ändå deras hem.
Vill dom träffa oss så får dom komma hit, eller bjuda dit oss. Det tycker jag låter mera sunt faktiskt! Jag vill inte vara jobbig. Jag vet själv hur galen jag skulle bli om jag hade människor hos mig heeeeela tiden. Nä tack!!

Ikväll har jag inte gjort mycket... Jag har sorterat alla Alice kläder. Jag blev nämligen klar med byrån idag! ÅH SÅ FIN DEN BLEV! Ska lägga ut en bild någon annan dag.
Det var på tiden. Jag skulle kunna jobba med sånt på heltid. Det är sååå kul att pyssla, fixa och måla (små ytor).
Har lite andra projekt som ligger och väntar. Dom tar jag tag i en annan dag! :))

Nu- PLUGGA!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0