Fyndat på Sandbäcksgården


Har nyligen kommit hem från stan. Det var utförsäljning av barnkläder, skor och leksaker i Sandbäcksgården idag (och imorgon). Där kan man verkligen göra FYND! Speciellt om man ska köpa åt en nykläckt liten! Det är kläder som inte ens är använda och sååå fina, för bara några kronor.
Jag har också gjort några fynd, trots att jag köper i lite större storlekar.
Bland annat så hittade jag ett par jättefina gummistövlar för 20 kr. Lagom pris tycker jag. Dom såg knappt använda ut dom heller. Iofs så var det bara storlek 20 på dom. Dom passade perfekt på Alice. Hon blev jätteglad när hon fick ett par egna! Hon går nämligen och hämtar mina så fort dom står framme :P
Jag börjar ana att lillan kommer bli lika sko-tokig som sin mor. Det ligger nämligen skor i hela huset när hon har vart i farten. Hon älskar att släpa runt på dom, titta på dom, pilla på dom, suga på dom osv osv! SÖTNÖT!! :)

Fick ihop en hel ICA-kasse med kläder. Sammanlagt gick det på strax över 100kr. Det är BRA! Billigare än att gå till Lindex/Kappahl/HM/Åhlens! :) Minst lika fina dessutom!

Kastar in liten bilder senare idag, nu står det RENSNING på schemat. Måste göra plats åt alla kläder och skor jag har pulat in i vår klädkammare. Kommer nämligen inte in där längre :P



Kommentarer
Postat av: Malin

Jag hoppas inte du också gillar att suga på skorna? ;-)

2010-04-27 @ 07:04:36
Postat av: Mysan

Hahah! Nejdu, jag gillar inte att suga alls- på något! Såå det så! :P

2010-04-27 @ 11:02:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0