jag orkar inte!!!


JAG ORKAR INTE!

Är så sanslöst trött på allt. Missförstå mig rätt. Jag älskar Alice över allt annat på denna jord, och det är inte hon som är jobbig på något sätt. Men jag är så trött på livet. Allt känns överjävligt och jag bara gråter eller är arg hela tiden. Jag är så trött på det. Vill vara glad och lycklig. Jag har allt man kan drömma om, men ändå så mår jag såhär?! Det är orättvist och jag har verkligen svårt att se på framtiden. Allt ger mig stor ÅNGEST! Vill bara vara ensam med mitt barn och aldrig mer träffa någon, behöva jobba eller ens lämna tomten!!!

Skitliv!!!


Kommentarer
Postat av: Milla

Gumman då...:( Låter inge bra det där.

Finns här om du vill prata om det, been there done that * flera. Det blir bättre. Tänker på dig. <3

2010-04-18 @ 15:35:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0