Min dag idag...

Har haft en lugn men ack så gnällig dag. OJOJOJ! Antar att det är denna extremt jobbiga förkylning som ställer till det. Den vill aldrig försvinna. Lillstrumpans näsa är helt förstörd eftersom vi måste gå och torka hela tiden. Näsfridan var kanonbra när snoret var kvar i näsan, men när det rinner, som nu, funkar det inte någe vidare faktiskt. VART KOMMER ALLT SNOR IFRÅN?

För det första så vaknade Alice kl. 06.40!!! Har nog aldrig hänt tror jag. Hahah! Då skulle vi tydligen gå upp men jag vägrade. Trodde på allvar att hon var sjuk IGEN då. Men vi låg och mös (myste?) i sängen fram till 8. Hon ville ju mest leka och till slut fick hon röjja runt lite på egen hand. Jag låg kvar och lyssnade och funderade på livet. Så skönt så!

Sedan har jag bara tagit dagen som den kommit. Tagit 2 långpromenader i vanlig ordning. Suttit ute i solen och ritat. Ja, knäppt men jag fick ett ryck. Var näst intill tvungen. Behövde hitta olika lösningar på trädgården så det bästa är att rita (och sudda!). Blev inte klar för Alice vaknade när Cessie fick ett idiot-ryck och skällde ut några barn som kom och ville sälja majblommor. Suck! DUMMA HUND! Jag får alltså fortsätta på ritningen en annan dag.

Ikväll kom Björn i vanlig ordning. Känns nästan som att han tillhör oss lite. En i familjen liksom. Trevligt! Vi fikade och sen gick vi promenad. Pernilla kom också. Hon hade tråkigt tydligen. Hon hade vart på UL igår. Jag drömde mig tillbaka. Känns som det var flera år sen... Tiden går läskigt fort!!!



Fick en rätt så häftig bild på Alice öga idag. Husknuten speglar sig i hennes blå ögon! UNDERBARA BARN!!
Den som inte har barn vet inte vad kärlek är! ♥



Kommentarer
Postat av: Dahliastar

Vad kul att ni lyckades på CVL och fick en så fin dotter :)

Vår son är ju också ivf men han är gjord på akkis. Så CVL får äran att fixa ett småsyskon ;)

Kramar

2010-04-14 @ 08:34:06
URL: http://dahliastar.blogg.se/
Postat av: Milla

Ååh..va fint! :) Puss på er. Saknar er massor.

2010-04-14 @ 14:42:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0