shopping!


Igår gick vi in på HM en sväng när vi var i stan. Jag gjorde några klipp. Däribland denna UNDERBARA klänning som jag suktat efter såå länge! Det var rea så jag kunde inte låta bli. Den ropade efter mig :))
Dock fanns den inte i XS som jag hade behövt, men den får duga i S också! Den var väldigt kort ändå så det kanske var tur det :)



Nu ska jag bara hitta ett bra tillfälle att använda den också :)

Jag var också inne i den nya barnbutiken på Fredsgatan. ÄNTLIGEN har det kommit en butik som kan kokurrera med leksaksaffären bredvid Guldfynd. Det var verkligen på tiden. Priserna behöver pressas lite! Det fanns väldigt mycket fint där, och jag vet flera saker som Alice önskar sig i ettårs-present ;P
Jag passade faktiskt på att köpa två presenter till henne. Det är ju snart födelsedags-dags så det är bra att börja förbereda lite i tid. Annars står man där som ett fån några dagar innan!

Dags att roa lillan som fortfarande är SUPERSNORIG och gnällig! Stackars liten :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0