trååkkväll!


Insåg precis att jag missat sista avsnittet av Solsidan! HUR LYCKAS MAN??????
Sitter hemma själv. Eller nja, nu ljög jag. Alice ligger inne i sitt rum och sover gott. Vovvarna och katten ligger bredvid mig här i soffan! Så helt ensam är jag inte, men jag har ingen att ha djupa disskusioner med.

Vaknade upp utan röst imorse. Tillbaka på ruta 1. Alice är också superduperförkyld och jag vaknade av att hon hostade massor. Men det har vart lugnt under dagen. Bara massa grönt snor som rinner. Näsfridan och papper är hennes nya hatobjekt. Tycker så synd om henne :(
Vi vaknade vid 8 imorse, men somnade om runt 9.30 och vaknade klockan 12!!!!! Alice och jag låg sked i soffan och kollade på Boy A (den är bra FÖ) men jag har sett den tidigare så jag blundade en stund (läs: några timmar). Det var skönt. Båda två var MYCKET piggare när vi vaknade upp vid lunch. Underbart!

Men vi hoppas på att vi är ännu piggare imorgon. Har inget planerat, vilket är skönt. Minst en lång promenad blir det iaf- varje dag! Hoppas på lite sol. Kanske orkar jag börja slipa byrån som står ute i garaget. Men väntar nog tills på söndag då det sägs att han ska komma och hämta sina grejer. HOPPAS HOPPAS! Då får jag lite mer utrymme. Man kan knappt gå in och vända som det ser ut nu. BLÄ!

Ostbågarna är slut, likaså glassen! Vad ska man nu hitta på att gnaga på?
Ska nog bädda ner mig i sängen och kolla på Solsidan! :)

Pusshej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0