Nya stövlar :)


Nu har jag gjort något dumt igen. Jag råkade klicka hem ett par stövlar.... HMM!
Så kan det gå när man är hemma själv i skogen, utan bil.... ;P
Wiieee, jag skulle ju köpt ett par redan i vintras men det blev inte så. Nu slog jag på stort och köpte ett par dyra. Jag hoppas dom är bra och håller ett tag! I'm in loooove! :)

Sen har jag suttit och spanat in en ny kamera som jag ska köpa.... Avslöjar senare vad det blir för något. Jag är ju jättenöjd med min Canon Ixus (perfekt nybörjar-kamera) men jag skulle vilja ha något mer avancerat som ger ÄNNU bättre bilder. Mmm, så får det bli! Kanske hinner jag klicka hem en sån också innan dagen är slut?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0