Barnhelg


Helgen har vart allt annat än lugn. Leo och William är här och röjer :) Kul med lite ös, men det är sjukt jobbigt när jag får så lite sömn! Har sååå svårt att somna (mkt tankar) och jag kan ligga och vrida och vända mig tusen ggr. Och sen, lagom tills jag somnat är det matdags för Alice... och sen blir det till att ligga och vänta på att John Blund ska infinna sig igen. Puh! Känner mig som ett levande lik idag!

Herregud. Såg ni herrarnas skidrace igår? Heeelt sjukt vad spännande! Både P och jag började bita på naglarna. Jag som aldrig är ens i närheten annars! Sååå kul att det blev 2 medaljer! Hejja Sverige :)

Blir ett kort inlägg nu.. Hoppas ni har det bra i snö-kaoset!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0