Det här är helt galet!


I natt innan jag gick och la mig hörde jag hur välkomst-skylten på dörren slängdes fram och tillbaka. Jag tittade ut för att se om Simba ville komma in. Han satt precis utanför dörren och jamade. Stackarn. Det var världens snöstorm. Det yrde in massor med snö och jag blev alldeles iskall.
Och imorse när jag tittade ut hade det ännu en gång kommit MASSOR med snö. Jag försökte skotta bort det värsta för att kunna ta mig ut med hundarna (här finns en fördel med stora hundar- man slipper bära dom för att det är så mkt snö och dom vägrar gå) och jag orkade knappt skyffla upp det på dom snövallar som redan finns runt gången och ner till vägen. Det är så sjukt högt. Jag överlåter det jobbet till P. Han får fixa det när han får ork... typ...

Sitter och fixar och trixar med den där JÄKLA filosofin. Jag tror jag äntligen är klar. Eller, det får vara klart nu helt enkelt. Jag har gjort så gott jag kunnat och mer än såhär förstår jag inte. Jag är verkligen ingen filosof, det är ett som är säkert. Det är så sjukt mycket termer och teorier så jag blir alldeles snurrig. Men så är det med pluggeriet! Det är mycket som man ska kunna.

Fick förresten VG på första inlämningsuppgiften. Det tyckte jag var skoj. Det är man ju inte bortskämd med! Haha! Intelligensnivå-fiskmås! Det är jag det!

Nej, dags att fixa vidare med allt som ska göras!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0