fenomenologin och den moderna fysiken


Det har vart en lång dag idag. Kanske mest för att jag haft sådan fruktansvärd huvudvärk. Brist på sömn tror jag, och all annan skit. Men det tar vi en annan gång.

Jag och Alice åkte in till stan och tog en fika med A. Mycket trevligt. Har inte setts på många veckor nu. Alice fick smaka av hans semla. Den gillade hon kan jag meddela :)

Efter det har kvällen bara rusat på i rasande fart. Lagat mat. Kyckling och grönsakswok med nudlar. Funkar alltid! Alice gillade nudlarna speciellt. Det var extra kul när dom fastnade i ansiktet. Eller på händerna... och då bad jag Alfons snällt slicka bort dom! Det är sååå himla praktiskt att ha hund när man har småbarn. Det är inte ofta man behöver städa upp på golvet efter middagen ;)

Imorgon ska vi bege oss till Vingåker och hämta hem lilla Flisan. Vi tror att hon fejk-löpte sist, för nu löper hon igen. Så hon ska få bo hos oss i några dagar. Vi hoppas på att få några små valpisar! Vore trevligt :)

Har försökt plugga lite nu, men hjärnan pallar inte mer idag. Fenomenologin och den moderna fysiken tog kål på mig! Blir till att släcka ner och försöka sova. Dock tvivlar jag på att det blir någon mer sömn i natt. För mycket tankar och dessutom är jag ARG och besviken. Jaja! Sova var det!

Natti natti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0