Filosofi


Jag har suttit och pluggat i över två timmar nu. Alice tog en lång tupplur och då passade jag på!
Filosofin är verkligen SVÅR. Jag vet att jag tyckte det på gymnasiet, ändå valde jag det nu igen. Men jag försöker ta mig igenom det. Har en uppgift kvar av veckans inlämningsuppgift sen tänkte jag ge mig på nästa veckas uppgifter. Jag vill gärna bli klar så fort som möjligt så jag kan läsa sen. Jag behöver trassla mig igenom boken ett par ggr om jag ska lyckas på provet. Jag är ju inget geni tyvärr :S

Nu ska jag skutta in i duschen och sen blir jag bjuden på mat. En paus är bra för hjärnan. Man ska tydligen bara plugga 50 minuter i taget läste jag i informationshäftet.
Torskfilé i dillsås och potatismos blir det till mat i dag. MUMS! Jag har blivit helt galen i det. Men det måste vara Peters, annars duger det inte! Kräsen som jag är ;)

Dags att ta tag i göro-målen.

På återseende!


Kommentarer
Postat av: Milla

Det är ju gott! Klart att du blir beroende! :D

Hoppas det går som en dans med pluggeriet, vad annars? Klart det gör! Puss gumman!

2010-02-09 @ 19:31:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0