Fullspäckad dag!


Efter att ha åkt runt halva stan för att leta reda på Blodmjöl så kom vi till slut fram till kalaset. Men det fanns smörgåstårta kvar till oss som tur var ;) Det smakade inte fy skam. Däremot gillade inte Alice det. Men hon tog för sig av kakorna och bullarna istället. Hon bjöd Disa på en hel del... Eller rättare sagt så snodde Disa kakorna ur handen på Alice. Det gäller att hålla i godsakerna när man har hundar i närheten :P
Små hundar är bättre än stora på det viset iaf. Cessie och Alfons når inte upp till Alice om dom inte står på bakbenen, men det hinner jag med att se och höra så för dom finns det ingen chans :P

Ikväll kom Zarah, Mattias och Björn hit och vi åt tacos. Mums! Inte fy skam det heller. Lyx mitt i veckan! Smörgåstårta OCH tacos på samma dag. Känner mig faktiskt lite... hm... uppsvälld nu. Inte konstigt efter allt gott. Imorgon skulle det bli sol, så då får vi passa på att ta en långpromenad. Jag ser verkligen fram emot att snön försvinner.. Det kan få ligga kvar över sportlovet, sen behövs den inte längre. Right?! :)

Förresten spred Peter ut blodmjölet förut. Alfons var SNABBT framme vid häcken nu ikväll. Han tycker det luktar MUMMA! Inte så konstigt. Blodlukt är poppis. Jag hoppas bara att det inte kommer några fler hanhundar springandes hit. Då kan det sluta illa.
Hoppas hoppas att det funkar och att rådjuren hittar något annat att äta snart... Vill såå gärna ha kvar min häck!

Dags att bege sig! Godnatt!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0